Nowości
Archiwum
Linki
Forum
Kontakt
Dodaj Newsa
  Civilization IV
Wstęp
Warlords
Gold Edition
Beyond the Sword
Galeria
Budowle
Cuda Świata
Cywilizacje
Jednostki
Surowce
Technologie
NGM
Sala chwały
Pliki
FAQ
 
  Civilization III
Wstęp
Play the World
Conquests
Gold Edition
Budynki
Cywilizacje
Cuda Świata
Małe Cuda
Jednostki
Surowce
Tereny
Ustroje
Pliki
FAQ
 
  Civilization II
Wstęp
Pliki
 
  CivII ToT
Pliki
FAQ
 
Epos Heroiczny
(Heroic Epic) 200/4

Zwiększa prawdopodobieństwo pojawienia się Przywódców po zwycięskich walkach.
Wymagania: Cywilizacja musi mieć przynajmniej jedną zwycięską armię.
 
Huta Żelaza
(Iron Works) 300/2

W mieście, w którym została wybudowana, produkcja wzrasta o 100%.
Wymagania: W zasięgu miasta muszą znajdować się żelazo i węgiel.
 
Zakazane Miasto
(Forbidden Palace) 200/2

Miasto, w którym zostało zbudowane przynosi takie same korzyści jak stolica, w której znajduje się pałac.
Wymagania: Cywilizacja musi kontrolować co najmniej osiem miast (na mapie standardowej wielkości).
 
Akademia Wojskowa
(Military Academy) 400/1

Miasto, w którym znajduje się Akademia Wojskowa może tworzyć armie bez udziału Przywódców.
Wymagania: Cywilizacja musiała mieć przynajmniej jedną zwycięską armię.
 
Pentagon
(The Pentagon) 400/1

Pentagon zwiększa do czterech liczbę jednostek wchodzących w skład każdej z Armii posiadanych przez cywilizację.
Wymagania: Cywilizacja musi mieć co najmniej trzy armie.
 
Wall Street
(Wall Street) 300/2

Zawartość skarbca zaczyna przynosić pięcioprocentowy zysk na początku każdej tury (maksymalnie 50 sztuk złota).
Wymagania: Cywilizacja musi posiadać co najmniej pięć banków (giełd papierów wartościowych w PtW).
 
Program Apollo
(Apollo Program) 500/2

Ukończenie Programu Apollo umożliwia cywilizacji rozpoczęcie budowy statku kosmicznego mającego dolecieć na Alfa Centauri.
 
Strategiczna Obrona Rakietowa
(Strategic Missile Defense) 500/1

Zbudowanie Strategicznej Obrony Rakietowej daje 75% szans zniszczenia nadlatującej rakiety balistycznej.
Wymagania: Cywilizacja musi mieć co najmniej pięć baterii obrony przeciwlotniczej.
 
Agencja Wywiadowcza
(Intelligence Agency) 400/1

Zbudowanie Agencji Wywiadowczej umożliwia prowadzenie działań szpiegowskich.
 
Medycyna Wojskowa
(Battlefield Medicine) 500/1

Pozwala jednostkom wojskowym "naprawiać się" na terytorium wroga.
Wymagania: Cywilizacja musi posiadać co najmniej pięć szpitali.
 
 
Legenda:
Nazwa cudu
(nazwa angielska)
koszt/punkty kultury

 

 

  Szybkie linki
Gry komputerowe