Nowości
Archiwum
Linki
Forum
Kontakt
Dodaj Newsa
  Civilization IV
Wstęp
Warlords
Gold Edition
Beyond the Sword
Galeria
Budowle
Cuda Świata
Cywilizacje
Jednostki
Surowce
Technologie
NGM
Sala chwały
Pliki
FAQ
 
  Civilization III
Wstęp
Play the World
Conquests
Gold Edition
Budynki
Cywilizacje
Cuda Świata
Małe Cuda
Jednostki
Surowce
Tereny
Ustroje
Pliki
FAQ
 
  Civilization II
Wstęp
Pliki
 
  CivII ToT
Pliki
FAQ
 
Teren R/O Ż/T/D I/K/D Surowce
Dżungla (Jungle) 3/25 1/0/0 -/-/1 węgiel, barwniki, diamenty,
kauczuk, jedwab, przyprawy
Góry (Mountains) 3/100 0/1/0 -/2/1 węgiel, diamenty, złoto,
żelazo, saletra, uran
Jezioro (Lake) 1/10 2/0/2 -/-/-  
Las (Forest) 2/25 1/2/0 -/-/1 barwniki, futra, zwierzyna,
kość słoniowa, kauczuk,
przyprawy, jedwab, uran
Łąka (Grasslands) 1/10 2/0/0 1/1/1 bydło, konie, pszenica,
winogrona
Morze (Sea) 1/10 1/0/1 -/-/- wieloryby, ryby
Ocean (Ocean) 1/10 0/0/0 -/-/-  
Polder (Flood Plains) 1/10 3/0/0 1/-/1 pszenica
Pustynia (Desert) 1/10 0/1/0 1/1/1 kadzidło, ropa, saletra
Równina (Plains) 1/10 1/1/0 1/1/1 bydło, konie, kość słoniowa,
pszenica, winogrona
Tundra (Tundra) 1/10 1/0/0 -/1/1 aluminium, futra, zwierzyna,
ropa
Wybrzeże (Coast) 1/10 1/0/2 -/-/- ryby
Wzgórza (Hills) 2/50 1/1/0 -/2/1 aluminium, węgiel, złoto,
konie, żelazo, kadzidło,
saletra, winogrona

Legenda:
R/O - koszt ruchu/ premia obronna w %
Ż/T/D - żywność, tarcze, dochód
I/K/D - zysk z irygacji/kopalni/drogi w żywności/tarczach/dochodzie
 
Niektóre pola łąk produkują dodatkowo jedną tarczę
Rzeki dodają jeden punkt dochodu
Tory kolejowe dodają punkt do irygacji i kopalni

 

 

  Szybkie linki
Gry komputerowe